مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش رب گوجه فرنگی بصورت فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع رب گوجه فرنگی را بشناسید خصوصیات رب گوجه فرنگی صنعتی آمار صادرات رب گوجهتولید رب گوجه فرنگی به صورت فله

رب گوجه فرنگی، یکی از موادی است که در تهیه انواع غذاها نقش دارد. این رب طعم و رنگ ویژه ای به غذا می دهد و در صورت استفاده نکردن از آن پخت بسیاری از غذاهای ایرانی مقدور نمی باشد. علاوه بر این، رب دارای فواید زیادی در سلامتی بدن انسان دارد. لیکوپن های موجود در رب گوجه، باعث کاهش زایش و افزایش سلول های سرطانی در بدن می شود. همچنین این ماده سبب جلوگیری از سرطان پروستات، سرطان سینه و سرطان های ریه و معده می شود. رب گوجه فرنگی از گوجه فرنگی خام خاصیت ضد سرطانی بیشتری دارد. آنتی اکسیدان های گوجه فرنگی، با پخته شدن آن، افزایش پیدا می کنند و امکان سلامتی بیشتری به بدن می دهند. در ادامه درباره فروش رب گوجه فرنگی فله صنعتی و خانگی در تهران صحبت می کنیم.

فروش رب گوجه فرنگی بصورت فله ای

انواع رب گوجه فرنگی را بشناسید

انواع رب گوجه فرنگی را بشناسید رب گوجه فرنگی در ایران دارای برند های مختلفی می باشد. که هر کدام دارای ویژگی ها و کیفیت های متنوع و گوناگونی اند. یکی از مسائلی که در تنوع رب های گوجه نقش دارد، نوع گوجه ای است که در پخت آن رب به کار رفته است. این رب گوجه ها به انواع زیر تقسیم می شوند:

1 ) ربی که از گوجه گیلاسی تولید می شود. وزن هر گوجه ی گیلاسی 20-10 گرم است. ربی که از این گوجه به دست می آید دارای تنوع رنگی خوبی هستند (قرمز، طلایی، نارنجی) و به خاطر شیرین بودن آن، بسیار خوش خوراک می باشد.

2 ) ربی که از گوجه فرنگی های آلبالویی یا زیتونی تولید می شود: ویژگی های رب این گوجه بسیار شبیه رب گوجه گیلاسی است فقط کمی در ظاهر با یکدیگر متفاوت می باشدند.

3 ) ربی که با پختن گوجه فرنگی های Beefsteak تولید می گردد: این گوجه ها درشت ترین نوع گوجه های فرنگی هستند. بنابراین پر آب تر است و رب زیادی از آن تولید می شود.

خصوصیات رب گوجه فرنگی صنعتی

خصوصیات رب گوجه فرنگی صنعتی  برای شناسایی یک رب خوب و مرغوب، از نوع بی کیفیت و نامرغوب آن باید یک سری از ویژگی ها را مد نظر داشت که در ادامه از آن ها خواهیم گفت:

عدم وجود مواد نگهدارنده: رب گوجه فرنگی اگر مواد نگهدارنده نداشته باشد، کپک ‌خواهد زد. بیشتر مردم به این فکر کنند اگر که ربی کپک بزند، رب باکیفیتی نمی باشد. اما این تصور غلط است. کپک زدن رب، نشانه عدم وجود مواد نگهدارنده در می باشد و علامت خوبی است. برای اینکه رب شما کپک نزد توصیه می کنیم که آن را در یخچال نگه دارید و از درب پلاستیکی برای نگهداری آن استفاده کنید.

خلوص رب:رب باکیفیت ، غیر از گوجه فرنگی، ترکیب دیگر در خود ندارد. این موضوع که آیا رب گوجه ی ما ترکیبات دیگری در خود دارد یا نه هنگامی که رب گوجه رابرای تفت دادن آن در ماهیتابه پخش ‌می‌‌ کنیم به‌ آسانی قابل مشاهده خواهد بود. اگر رب بی‌کیفیت باشد و یا در درون ناخالصی داشته باشد،افزون بر تغییرات رنگی، شکل گلوله گلوله پیدا می‌‌کند.

رب گوجه‌فرنگی، باید یک دست، خالص و عاری از هر ناخالصی در درون خود باشد. رب، چه در خانه تهیه شده باشد و چه کارخانه‌ای باشد باید به رنگ طبیعی گوجه‌فرنگی باشد، این بدین معناست که نه خیلی قرمز باشد، و رنگ های افزودنی در خود نداشته باشد. و نه به رنگ ارغوانی باشد. رب مرغوب و درجه یک، با روغن به‌خوبی مخلوط می‌ گردد. و مانند یک سس به شکل یکدستی درمی‌آید؛ ولی رب های گوجه‌ ی تقلبی و نامرغوب در هنگام اینکه به روغن اضافه می گردند، گوله‌گوله و یا تکه تکه می‌شوند.

برای نگهداری مناسب از رب گوجه فرنگی باید به نکاتی توجه کنید تا از فساد و خرابی رب جلوگیری کنید:

1 ) قبل از باز کردن درب های رب گوجه‌فرنگی سطح قوطی آن را به‌خوبی با مایع ظرف‌شویی شسته و در قوطی را بعد از شستشوی کامل آن بازکنید.

2 ) ظروف فلزی، حلبی و آلومینیومی بسته بندی مناسبی در نگهداری از رب‌ها به ویژه رب‌های خانگی نمی باشند. پس بهتر است محتویات رب ها رابه ظروف شیشه‌ای منتقل کنید.

3 ) برای خرید مطمئن و باکیفیت رب های گوجه فرنگی، باید به مراکز معتبر فروش رب های صنعتی مراجعه کنید و به بسته بندی رب ها و نشان استاندارد و سلامت بر روی آن ها دقت کنید.

آمار صادرات رب گوجه

آمار صادرات رب گوجه صادرات رب گوجه فرنگی ، در کشور ما نرخ بسار فزاینده ای داشته است. در سال گذشته این آمار، با بیش از ۲۵ درصد رشد در مقایسه با دو سال پیش از خود، به عدد ۱۳۳ هزار تن در سال رسیده است. این افزایش صادرات به خاطر داشتن تنوع آب و هوایی در کشور ایران است. ایران همیشه جزو ۱۰ کشور برتر در زمینه تولید گوجه فرنگی در جهان بوده است.این گوجه فرنگی در تمام روزهای سال در شهر های مختلف کشور کشت و برداشت می شود. و به همین جهت میزان تولید و صادرات رب گوجه از ایران افزایش پیدا می کند.

مطابق آمار سازمان کشاورزی ملل، تولیدات گوجه فرنگی در ایران در سال ۲۰۱۶ ، برابر با ۶٫۴ میلیون تن بوده است که این میزان از تولید ایران را در رتبه هفتم جهان قرار داده است. از این میزان تولید، تقریبا ۸۰۰ هزار تن آن به رب بدل شده است. که عدد قابل توجهی در زمینه صادرات به حساب می آید.

کشور ایران به لحاظ تولید رب در جایگاه ویژه ای قرار دارد. کشورهای همسایه ایراناز جمله دو کشور عراق و افغانستان به خاطر قرابت فرهنگی و ذائقه‌ای با ایرانیان بیشترین وارد کنندگان رب گوجه فرنگی می‌باشند. دیگر کشور های بزرگ که بیشترین واردات رب از ایران را دارند شامل کشور های عراق، افغانستان، روسیه، امارات، سوریه، تاجیکستان و قزاقستان اند. که همواره در صف مشتریان محصولات ایرانی قرار گرفته اند.

تولید رب گوجه فرنگی به صورت فله

تولید رب گوجه فرنگی به صورت فله شرکت پرنسه، مرکز فروش رب گوجه فرنگی صنعتی می باشد که دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش و صادرات انواع این محصول است. از ویژگی های مهم این مجموعه، کیفیت بالای محصولات آن است ؛که از مهم ترین علل حفظ مشتریان آن بوده است. داشتن تیم فروش مجربی که با آمادگی بسار بالا به پاسخگویی و مشاوره مشتریان می پردازند و قیمت روز مناسب و ارائه محصولا به قیمت فله ای و قیمت کارخانه از دیگر نقاط مثبت شرکت پرنسه به حساب می آید. برای خرید از پرنسه، و گرفتن راهنمایی و مشاوره از متخصصان این شرکت، می توانید به سایت پر محتوای این مجموعه مراجعه کنید.

شیوا کشاورز

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *