مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین صادرکننده رب گوجه فرنگی فله ای مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید رب گوجه فرنگیفروشندگان رب گوجه قوطی فلزی

امروزه بزرگترین صادر کننده رب گوجه فرنگی فله ای مرغوب آن را در کیفیتی مطابق با استاندارد های جهانی و بهداشتی پس از تولید، روانه بازار های مختلف در اقصی نقاط دنیا می نماید.

ناگفته نماند از آنجا که این صادر کننده به منظور جلب بیشتر مشتریان خارجی آن را مستقیماً ارایه می کند که تا حدود زیادی در رسیدن به این خواسته های خود موفق عمل نموده است و در این راستا موجب ارز آوری به کشور و رشد اقتصادی کشور شده است.

بزرگترین صادرکننده رب گوجه فرنگی فله ای مرغوب

فرایند تولید رب گوجه فرنگی

فرایند تولید رب گوجه فرنگی

این روز ها تهیه رب گوجه فرنگی به دو صورت خانگی و صنعتی انجام می شود که هر کدام دارای مزایای خاص و ویژه ای می باشند که تهیه نوع خانگی و یا همان سنتی آن آسان تر و ساده تر از تهیه صنعتی است که با دستگاه های مدرن انجام می شود. ما در مقاله زیر نحوه تولید رب گوجه را به هر دو شکل به اختصار توضیح می نیم تا شما به خوبی با فرایند تولید آن آشنا شوید.

شایان ذکر است که در تهیه رب خانگی و سنتی باید نهایت دقت را داشت که از گوجه های کاملا سالم و آبدار و قرمز رنگ تهیه و خریداری شود که کیفیت آنها در کیفیت رب نیز بسیار تاثیر گذار است، روش تولید آن بدین شکل است که در ابتدا گوجه ها را کاملا خوب شسته و در ظرفی برای مدت زمان کوتاهی نگه داری می کنند تا خشک شوند سپس گوجه ها را از وسط نصف کرده و پوست و دانه های آن را با قرار دادن در دیگ اجاق جدا می کنند.

در مرحله بعدی گوجه ها را از پوست و دانه جدا کرده، آب و گوشت را بر روی حرارت گذاشته تا به غلظت برسد در مرحله آخر نمک را اضافه نموده سپس آن را بسته بندی و در محل خنک و تاریک نگهداری می کنند.

و اما…در روش صنعتی: پس از طی مراحل شستشو و ضد عفونی، آنها را سورتینگ نموده و گوجه فرنگی های سالم از ناسالم جدا ساخته و آن را در دستگاه های خردکن ریخته و عمل آبگیری انجام می شود که در آخرین مرحله برای تغلیظ آن را حرارت داده، نمک افزوده و در مرحله بعد بسته بندی نموده و روانه بازار می کنند.

فروشندگان رب گوجه قوطی فلزی

فروشندگان رب گوجه قوطی فلزی

در حال حاضر فروشندگان رب گوجه قوطی فلزی آن را در عالی ترین کیفیت و بسته بندی های کاملاً بهداشتی و به روز به دست مشتریان و متقاضیان داخلی و خارجی این محصول می رساند که توانستند تا حدود زیادی در این راستا موفق باشد و به خوبی نظر و اطمینان خاطر آنها را جلب نمایند.

شایان ذکر است که این فروشندگان رب گوجه فرنگی حلبی را در بسته بندی های با وزن های مختلف ارائه می کنند تا علاوه بر ارائه آسان و راحت آن به بازار های مختلف، خریداران بتوانند آن را مطابق با نوع نیاز و توان مالی خود با ارزان ترین قیمت تهیه نموده و به مصرف برساند.

شیوا کشاورز

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *