مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات رب گوجه اسپتیک عمده به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

رب گوجه اسپتیک چه ویژگی هایی دارد؟توزیع رب گوجه اسپتیک عمده در بازار

صادرات رب گوجه اسپتیک عمده به کشور عراق در بسته بندی های کوچک یک کیلویی و نیم کیلویی و بیشتر عرضه می گردد، به طور کلی کشور ما یکی از معروفترین کشورهای مهم جهان در تولید و صادرات این محصول پر خاصیت به کشور های همسایه بخصوص کشورهای عربی نظیر عراق و غیره می باشد، در این میان استان های آذربایجان غربی و شرقی در تولید و صادرات این محصول بسیار پیشتاز می باشند.

صادرات رب گوجه اسپتیک عمده به عراق

رب گوجه اسپتیک چه ویژگی هایی دارد؟

رب گوجه اسپتیک چه ویژگی هایی دارد؟ به طور کلی رب گوجه اسپتیک در کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی تولید می شود، اکثر ‌این کارخانه ها رب گوجه فرنگی را به صورت فله ای یا همان اسپتیک بسته بندی می کنند و به کارخانه های بسته بندی رب گوجه فرنگی ارسال می کنند.

بسته بندی اسپتیک از جمله بسته بندی های مخصوص و ویژه ای می باشد که جهت ماندگاری بالای محصول، بدون نیاز به سرما گذاری یا همان یخچال و غیره می باشد. از جهتی صادراتی بودن رب گوجه های اسپتیک، سبب شده تا هر روز مشتریان خارجی بیشتری را جذب کند، در این میان کشورهای عربی بخصوص عراق بعلت شرایط جوی جهت کشاورزی بالاترین رتبه را در وارد کردن رب گوجه اسپتیک دارد.

فرآیند اسپتیک شامل سه مرحله اولیه است:

  • استریلیزاسیون حرارتی محصول
  • استریلیزاسیون بسته بندی محصول
  • استرلیزه کردن فراورده در حین بسته بندی

آب غلیظ شده گوجه فرنگی درجه یک، بدون اضافه کردن مواد نگهدارنده و بدون نمک در کیسه های مخصوص پرشده و سپس بصورت بسیار سفت و غلیظ در بشکه های اسپتیک مخصوص قرار داده می شود.

توزیع رب گوجه اسپتیک عمده در بازار

توزیع رب گوجه اسپتیک عمده در بازار توزیع رب گوجه اسپتیک عمده در بازار در میدان های متعدد موجود در سطح کشور صورت می گیرد در فصل رب گیری مقداری از قیمت های گوجه فرنگی رو به افزایش می رود که بنابراین جهت خرید با قیمت مناسب و ارزان بایستی به فروشندگان عمده این محصول پر طرفدار مراجعه نمود.

به طور ‌کلی در دنیای امروز بدلیل سختی و مشغله های مختلف در زندگی افراد بخصوص خانمهای شاغل باعث شده به رب گوجه های اماده روی آورند و بتوانند در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت ممکن رب گوجه با کیفیت را خریداری نمایند.

اکثر فروشندگان گوجه فرنگی در میدان های تره بار که در سرتاسر کشور موجود است حضور دارند، ‌‌فروش عمده گوجه فرنگی بخصوص در فصول تابستان که فصل مخصوص رب گیری و آب گیری گوجه فرنگی می باشد مقداری افزایش می یابد در مقابل افزایش قیمت آن را هم خواهیم داشت پس جهت خرید با مناسبترین و نازلترین قیمت بایستی حتما به میدان های تره بار مراجعه شود تا با کمترین قیمت ممکن از عمده فروشان محترم خرید خود را با مرغوبیت بالا انجام دهیم.

شیوا کشاورز

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *