مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش رب گوجه فرنگی فله با کمترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت مشخصات رب گوجه فرنگی درجه یکخصوصیات بهترین انواع رب گوجه فرنگی قوطیکشورهای صادرکننده رب گوجهتولید رب گوجه فرنگی فله با بهترین کیفیت

در حال حاضر خرید و فروش رب گوجه فرنگی فله با کمترین قیمت به صورت پخش عمده و مستقیم و نیز با حذف واسطه ها و دلالان با کمترین قیمت در سراسر کشور انجام می گیرد، که این روش یکی از بهترین روش های توزیع این محصول به حساب اید، در ادامه به بررسی بیشتر رب گوجه فرنگی درجه یک می پردازیم و از فواید و مشخصات آن بیشتر می گوییم تا شما هنگام خرید رب گوجه فرنگی فله دچار سردرگمی نشوید پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خرید و فروش رب گوجه فرنگی فله با کمترین قیمت

شناخت مشخصات رب گوجه فرنگی درجه یک

شناخت مشخصات رب گوجه فرنگی درجه یک شایان ذکر است که بر حسب ظاهر نمی توان به کیفیت یک محصول دست یافت که رب گوجه فرنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای دستیابی به این مهم باید ابتدا به رنگ، طعم و مزه آن توجه نمود که باید رنگ طبیعی و ارگانیک داشته باشد و از رنگ های مجاز خوراکی در آن کمتر استفاده شده باشد و همچنین میزان نمک موجود در رب کنترل شده باشد. رب گوجه فرنگی درجه یک باید رنگ طبیعی گوجه‌فرنگی را داشته باشد و همچنین باید حین سرخ کردن به میزان باز شدن رب در روغن توجه کنیم.

رب گوجه فرنگی درجه یک در روغن به‌خوبی باز و مخلوط می‌شود و به‌صورت یک سس کاملاً یکدست درمی‌آید ، یعنی باید نه خیلی قرمز باشد، که در این صورت نشان‌دهنده استفاده از رنگ‌های افزودنی است و نه خیلی ارغوانی باشد. یکی از بایدهای رب گوجه فرنگی درجه یک این است که از بهترین مواد خام تهیه شده باشد و نحوه ی تشخیص رب گوجه ی درجه یک از تقلبی به این صورت هست که برخی کارخانه های مختلف از کدو در رب گوجه استفاده می کنند و این امر باعث از بین رفتن کیفیت آن می شود.

برای تشخیص رب‌هایی که با کدو ترکیب‌شده‌اند، یک قاشق از رب را در یک لیوان آب حل کنید. اگر آب تا حدودی قرمز شد، رب گوجه‌فرنگی و اگر نارنجی یا زرد شد، کدو است. البته اگر برای تهیه رب از گوجه های کال و سبز استفاده شود نوعی ماده سمی به نام سولانین در آن وجود خواهد داشت. سولانین می تواند باعث بیماری های متعدد گوارشی همچون ورم یا التهاب معده و روده شود. بنابراین باید بتوانید رب گوجه فرنگی مرغوب را تشخیص داده و سپس از آن برای مصارف غذایی بهره ببرید. زیرا به خوبی واقف هستید که رب گوجه یکی از پرکاربردترین چاشنی ها در ایران و حتی جهان است

خصوصیات بهترین انواع رب گوجه فرنگی قوطی

خصوصیات بهترین انواع رب گوجه فرنگی قوطی در تولید رب گوجه، وقتی غلظت مواد جامد در آب رب گوجه‌فرنگی به حد استاندارد رسید، آن را داخل قوطی‌های مخصوص، بسته‌بندی می‌کنند. سپس قوطی‌های دربسته را برای استریل شدن داخل دستگاه اتوکلاو قرارمی دهند. این کار باعث می‌شود اگر میکروارگانیسم‌هایی مانند کپک یا مخمرها داخل قوطی وجود داشته باشد، با حرارت اتوکلاو از بین بروند و نتوانند داخل قوطی رشد کنند.

در این صورت می‌توان قوطی‌های رب دربسته را به مدت طولانی (با توجه به تاریخ انقضای درج‌شده روی قوطی) و بدون نگرانی از فساد، نگهداری کرد. مزیت قوطی های فلزی به دلیل این است که امکان استریل و نگهداشتن آن در دستگاه پاستوریزه بهتر و بیشتر از شیشه است. زیرا مقاومت قوطی در برابر حرارت بالاتر است.

کشورهای صادرکننده رب گوجه

کشورهای صادرکننده رب گوجه بسیاری از کشورهای همسایه ایران بهترین بازارها را برای صادرات رب گوجه فرنگی و صادرات گوجه فرنگی دارند. کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، امارات، افغانستان، قزاقستان و عمان مهمترین کشورهایی هستند که متقاضی خرید رب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی از ایران می باشند. هر دو محموله در هر سال بیشتر از یک میلیون تن به این کشورها صادر می شوند. اگر بخواهیم رتبه بندی کشورهای برتر جهان در فله صادراتب رب گوجه فرنگی را عنوان کنیم به صورت زیر می باشد: ایتالیا چین آمریکا اسپانیا در ایران نیز نظر صادرات رب گوجه فرنگی میان کشورهای برتر در جایگاه ششم قرار گرفته است.

چیزی حدود ۷ میلیون گوجه فرنگی در ایران در هر سال تولید می شود که از این مقدار ۸۰۰ هزار تن برای تولید گوجه فرنگی اختصاص داده می شود. چیزی نزدیک به ۱۳۰ هزار تن و کمی هم بیشتر، در جهت صادرات رب گوجه آماده می شود. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، کشور ایران به لحاظ تولید رب گوجه فرنگی در جایگاه هفتم و به لحاظ صادرات رب گوجه فرنگی در جایگاه ششم دنیا قرار گرفته است. کشورهای همسایه ایران به خصوص دو کشور عراق و افغانستان به دلیل قرابت فرهنگی و ذائقه‌ای که با ایران دارند، بیشترین وارد کنندگان رب گوجه فرنگی از ایران می‌باشند.

کشورهای هدف صادرات رب گوجه فرنگی ایران یعنی کشورهای که بیشترینصادرات رب گوجه فرنگی ایران به آن ها صورت می‌گیرد، شامل ۷ کشور عراق، افغانستان، روسیه، امارات، سوریه، تصادرات رب گوجه فرنگی ایران به آن ها صورت می‌گیرد. اگرچه صادرات رب گوجه فرنگی می‌تواند فرصت خوبی را در اختیار تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی قرار دهد.

اما نکته‌ بسیار حائز اهمیت که همه صادرکنندگان رب گوجه فرنگی باید توجه ویژه‌ای به آنداشته باشند، شاخص بریکس مورد نظر رب گوجه فرنگی، برای کشورهدف است. هر چه شاخص بریکس در رب گوجه فرنگی، بالاتر باشد،رب گوجه‌ غلیظ‌تر خواهد بودوگوجه‌فرنگی مورد نیاز برای تهیه آن بالاتر خواهد رفت به عنوان مثال برای تهیه یک تن رب گوجه فرنگی با بریکس ۲۰ تقریبا چهار تن گوجه فرنگی مورد نیاز است، درحالی که برای تهیه همان میزان رب گوجه فرنگی با بریکس ۳۸ تقرببا هفت تن گوجه فرنگی مورد نیاز خواهد بود.

بنابراین توجه به بریکس استاندارد رب گوجه فرنگی در کشور وارد کننده رب گوجه فرنگی، مهم‌ترین نکته‌ای است که صادرکنندگان باید به آن توجه داشته باشند. صادرات رب گوجه فرنگی به هر یک از کشورهای جهان اصول و قواعد خاص خود را دارد. به دست آوردن بازار های کشور عراق و عمان یا کشور امارات ساده تر است اما صادرات رب گوجه به روسیه کمی دشوارتر خواهد بود و زمان بیشتری طول می کشد

تولید رب گوجه فرنگی فله با بهترین کیفیت

تولید رب گوجه فرنگی فله با بهترین کیفیت رب گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که در سبد غذایی ما ایرانی ها جای خشک کرده است ، محصولی که تولید میشود باید کاملا بهداشتی و طبیعی بوده و دارای ماندگاری بالا باشد ایران به دلیل اینکه کشوری چهارفصل است، کشاورزی در آن رونق بسیار دارد. از این رو در مبحث تولید رب گوجه فرنگی ارزان قیمت و فله صادراتی بسیار فعال می باشد. غیر از انبوه تولید گوجه در ایران، روش تهیه رب گوجه فرنگی و مرغوبیت آن استفاده از مواد اولیه مرغوب و بعد از آن صداقت تولید کننده می باشد که بعد آن تولید رب گوجه فرنگی فله با بهترین کیفیت بوجود می آید.

شیوا کشاورز

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *